burgerbarfrankie.com.hr UVJETI I ODREDBE WEB STRANICE

I Opće odredbe

  1. Ovi Pravilnik stupa na snagu 1. lipnja 2025. i uređuje međusobna prava i obveze Partnerskog subjekta, Klijenta, Korisnika i Obrađivača. Pravilnik posebno definira način korištenja internetske trgovine kojom upravlja Partnerski subjekt, uključujući pravila za naručivanje i ispunjavanje narudžbi proizvoda i usluga koje nudi Partnerski subjekt.
  2. Pravilnik je nastao posebno na temelju zakona o pravima potrošača, zakona o pružanju usluga elektroničkim putem, kao i na temelju Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (u daljnjem tekstu „GDPR“), uzimajući u obzir primjenjive odredbe o zaštiti osobnih podataka.
  3. Kontakt s Partnerskim subjektom moguć je na sljedećoj e-mail adresi: burgerbarfrankie1105@gmail.com i broj telefona: +385989491014 tijekom radnog vremena Partnerskog subjekta navedenog na web stranici. Internetskom trgovinom upravlja i administrira Partnerski subjekt (također u području koje se odnosi na osobne podatke).
  4. Ovi Uvjeti i odredbe dostupni su besplatno prije narudžbe u internetskoj trgovini kojom upravlja Partnerski subjekt u obliku koji omogućuje njihovo pohranjivanje i reprodukciju u redovnom poslovanju.
  5. Internetska trgovina kojom upravlja Partnerski subjekt namijenjena je punoljetnim osobama s potpunom poslovnom sposobnošću.
  6. Prodaja putem Internet trgovine odvija se na području Hrvatske.
  7. Informacije koje sadrži i prikazuje Informacijski sustav ne predstavljaju ponudu. Narudžbom putem IT sustava, Kupac/Korisnik daje ponudu za kupnju određenog proizvoda pod uvjetima navedenim u opisu proizvoda.
  8. Korisniku i Klijentu zabranjeno je korištenje IT sustava na način koji je suprotan zakonu, dobrim praksama ili koji krši legitimne interese Partnerskog subjekta ili Obrađivača. Posebno, Klijent i Korisnik ne smiju poduzimati nikakve radnje koje bi mogle izložiti Partnerski subjekt i Izvršitelja obrade bilo kakvoj šteti na imovini ili slici.
  9. Korisnik i Kupac ne smiju postavljati ilegalni sadržaj u IT sustav.
  10. Prilikom narudžbe, Korisnik postaje Kupac.
  11. Kupac izjavljuje da su podaci koje je naveo u narudžbenici, posebno adresa i adresa e-pošte, dosljedni, točni i potpuni. U slučaju davanja lažnih podataka ili podataka koji ne pripadaju Klijentu, Partnerski subjekt može o toj činjenici obavijestiti Izvršitelja obrade, koji može odmah izbrisati Klijentovu narudžbu te, neovisno o postupanju Partnerskog subjekta, ima pravo obavijestiti nadležna državna tijela.
  12. Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade nisu odgovorni za istinitost i zakonitost radnji i podataka koje koriste i stavljaju na raspolaganje Korisnici i Kupci. Posebno, Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade neće biti odgovorni za ažurnost ili nezakonitost ili posljedice korištenja podataka koje su dostavili Korisnici i Klijenti, pod uvjetom da Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade nisu imali saznanja o nezakonitoj prirodi korištenja podataka Klijenta. Ni Partnerski subjekt ni Izvršitelj obrade ne provjeravaju niti ispituju autentičnost podataka koje koriste i stavljaju na raspolaganje Korisnici i Kupci.
  13. Partnerski subjekt Korisnik, Klijent i Obrađivač obvezuju se pridržavati se svih odredbi Pravilnika. Izražavanje pristanka na poštivanje ovih Pravilnika jednako je potpunom prihvaćanju uvjeta Pravilnika bez potrebe za sastavljanjem zasebnog ugovora.
  14. Partnerski subjekt obavlja maloprodaju elektroničkim putem interneta. Narudžbe se primaju putem web stranice, kao i telefonom i e-poštom. Slanje Narudžbe telefonom ili e-poštom predstavlja prihvaćanje ovih Pravila.
  15. Korištenje Internet trgovine moguće je pod uvjetom da IT sustav Kupca/Korisnika ispunjava tehničke zahtjeve navedene u ovim Pravilnikom.
  16. Partnerski subjekt izjavljuje da ne može jamčiti da mišljenja o robi ili uslugama objavljena na web stranici Internet trgovine dolaze isključivo od potrošača koji su stvarno kupili robu ili koristili uslugu.
  17. Partnerski subjekt izjavljuje da ne koristi algoritam koji prilagođava cijene na temelju automatiziranog donošenja odluka.

II Definicije

  1. Stranke ugovora o pružanju usluga elektroničkim putem su: Partnerski subjekt i Klijent koji izvršava narudžbu.
  2. Partnerski subjekt -BURGER BAR FRANKIE, obrt za ugostiteljstvo, Oporovečka ulica 14, 10000 Zagreb, HR, porezni broj (NIP): 13063705517, , koji je poduzetnik. Izvršitelj obrade djeluje u ime i za račun Partnerskog subjekta u obliku Restaumatic d.o.o. sa sjedištem u Osijek (31 000) u Istarska 1, OIB [Porezni broj]: 24886599722, koji je ovlašten primati izjave o namjeri, prihvaćati pogodnosti i sklapati ugovore u ime i za račun Partnerskog subjekta kao dio rada IT sustava za obradu narudžbi cateringa poznatog kao Skubacz.pl i/ili Restaumatic.com.
  3. Klijent - fizička osoba (uključujući Potrošača) koja je starija od 18 godina i ima punu poslovnu sposobnost ili pravna osoba ili organizacijska jedinica s pravnom sposobnošću. Kupac može biti fizička osoba starija od 13 godina, ali mlađa od 18 godina, ukoliko može steći prava i obveze u skladu s odredbama općevažećeg prava, tj. u manjim tekućim pitanjima svakodnevnog života, koja naruči putem web stranice Partnerskog subjekta.
  4. Potrošač - fizička osoba koja obavlja pravnu radnju koja nije izravno povezana s njezinom poslovnom i profesionalnom djelatnošću.
  5. Poduzetnik – Kupac koji nije Potrošač.
  6. Korisnik - fizička osoba s barem ograničenom pravnom sposobnošću, pravna osoba ili subjekt s pravnom sposobnošću koji koristi IT sustav.
  7. Procesor - Restaumatic d.o.o. sa sjedištem u Osijek (31 000) u Istarska 1, OIB [Porezni broj]: 24886599722, koji je ujedno i dobavljač IT sustava koji posluje pod nazivom Skubacz.pl i/ili Restaumatic.com, djelujući isključivo za i u ime Partnerskog subjekta.
  8. Informacijski sustav - je softver koji koristi Partnerski subjekt putem kojeg Kupac može naručiti proizvode i usluge koje nudi Partnerski subjekt koji posluje pod nazivom Skubacz.pl i/ili Restaumatic.com. Ovaj koncept uključuje web stranicu, karticu Aktivni meni, uslugu QR konobara i mobilnu aplikaciju putem koje Kupac može naručivati.
  9. Redoslijed - je pravni čin izvršen putem IT sustava, tijekom kojeg Kupac izražava volju za kupnjom naručenih proizvoda i usluga u skladu s njihovim opisom i cijenom.
  10. Administrator osobnih podataka - Partnerski subjekt: BURGER BAR FRANKIE, obrt za ugostiteljstvo, Oporovečka ulica 14, 10000 Zagreb, HR, porezni broj (NIP): 13063705517, .
  11. Obrađivač osobnih podataka - Restaumatic d.o.o. sa sjedištem u Osijek (31 000) u Istarska 1, OIB [Porezni broj]: 24886599722, email: croatia@restaumatic.com.

III Primanje i obrada narudžbi

  1. Uvjet za korištenje usluga IT sustava je čitanje i prihvaćanje ovih Pravilnika.
  2. Kupac se prilikom narudžbe obvezuje dati istinite i potpune podatke koje zahtijeva IT sustav te potvrđuje da naručuje Narudžbu s obvezom plaćanja.
  3. Kupac može podnijeti Narudžbe u dane i sate koje odredi Partnerski subjekt putem IT sustava.
  4. Partnerski subjekt zadržava pravo potvrditi narudžbu i točnost podataka telefonom ili e-poštom. U slučaju nedostatka kontakta s Kupcem, nepotpunih podataka, sumnje da podaci nisu istiniti, da pripadaju trećim stranama ili da primijenjena promocija nije zbog Kupca, Partnerski subjekt ima pravo otkazati Narudžbu uz navođenje razloga za predmetnu radnju.
  5. Ako je Kupac izvršio Narudžbu koristeći promociju, popust ili druge pogodnosti na koje nije imao pravo, dužan je platiti punu cijenu. Partnerski subjekt ima pravo provjeriti Kupčevu podobnost za kupnju robe i usluga po povlaštenim uvjetima tijekom izvršenja Narudžbe.
  6. Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade imaju pravo suspendirati Kupčevu mogućnost naručivanja novih narudžbi na određeno ili neodređeno vrijeme ako njegove ili njezine radnje krše odredbe Pravilnika, negativno utječu na ugled trgovine ili joj na drugi način štete.
  7. Prodavatelj ne isključuje privremenu obustavu pružanja usluge pristupa web stranici iz razloga izvan kontrole Prodavatelja, te nadalje zadržava pravo privremeno obustaviti pružanje gore navedenih usluga. usluge u slučaju potrebe za popravcima ili održavanjem potpornih sustava te u vezi s potrebom njihove modernizacije ili proširenja.

IV Tehnički zahtjevi

  1. Za korištenje Usluge, Korisnik i/ili Kupac mora biti opremljen odgovarajućim terminalnim uređajima (telefon, računalo, tablet) s internetskom vezom.
  2. Detaljne informacije o politici privatnosti, posebno o korištenju kolačića, nalaze se u Politici privatnosti dostupnoj svim Korisnicima i/ili Kupcima na web stranici: burgerbarfrankie.com.hr.
  3. Tehnički uvjet za pravilno korištenje Sustava i usluga koje se putem njega pružaju je posjedovanje terminalnog uređaja s pristupom internetu i web preglednika kao što su Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari u najnovijoj mogućoj verziji.

V Dodatne informacije o online narudžbama

  1. Ugovor između Kupca i Partnerskog subjekta smatra se sklopljenim tek kada Partnerski subjekt potvrdi Kupcu da je Narudžba prihvaćena za izvršenje, navodeći vrijeme isporuke ili primitka Narudžbe.
  2. Partnerski subjekt i Obrađivač imaju pravo otkazati potvrđenu Narudžbu u sljedećim slučajevima: a) kršenje pravila opisanih u ovim Pravilnikom; b) kvarovi, tehnička ili organizacijska ograničenja koja onemogućuju ili uvelike otežavaju dovršetak Narudžbe; c) nedostatak odgovarajuće robe, resursa ili proizvoda za ispunjenje Narudžbe, što Partnerski subjekt nije mogao predvidjeti unatoč postupanju s dužnom pažnjom; d) u slučaju opravdane sumnje da su podaci koje je dostavio Kupac neistiniti, da pripadaju trećim stranama, da Kupac nema sposobnost poduzimanja pravnih radnji u smislu građanskog prava ili da iz drugih razloga koji se mogu pripisati Kupcu, sprječavaju izvršenje Narudžbe.
  3. Partnerski subjekt se obvezuje da će odmah, u mjeri u kojoj je to moguće, objaviti javno dostupne informacije putem IT sustava u vezi s bilo kakvim ograničenjima ili nemogućnostima izvršenja Narudžbi.
  4. Partnerski subjekt potvrđuje prihvaćanje Narudžbe za izvršenje prikazivanjem odgovarajućih informacija Kupcu na ekranu uređaja na kojem je Kupac izvršio Narudžbu. Osim toga, Kupac će dobiti odgovarajuću poruku putem e-pošte ili SMS-a. Obavljanje jedne od gore navedenih aktivnosti od strane Partnerskog subjekta jednako je učinkovitom dostavljanju Kupcu potvrde o prihvaćanju Narudžbe za izvršenje.
  5. Zadano vrijeme izvršenja naloga treba se tretirati prema planu, a njegovo prekoračenje do 80% ne tretira se kao neispunjenje Narudžbe i ne predstavlja razlog za reklamaciju.
  6. Partnerski subjekt zadržava pravo blokirati mogućnost dodavanja u košaricu i kupnje putem IT sustava alkoholnih pića, energetskih pića i duhanskih proizvoda, kao i druge robe čija prodaja na daljinu može biti ograničena ili zabranjena prema važećem zakonu. Ako pokušate dodati takve proizvode u košaricu, IT sustav može vas spriječiti u njihovom dodavanju ili blokirati mogućnost Narudžbe koja sadrži te proizvode.
  7. Prodaja robe navedene u točki 6. putem IT sustava moguća je samo osobama starijim od 18 godina. Narudžbom robe iz točke 6., Kupac izjavljuje da je punoljetan.
  8. Partnerski subjekt zadržava pravo provjeriti dob Kupca i/ili osobe koja prima Narudžbu koja sadrži robu navedenu u točki 6. U tu svrhu, dobavljač ili zaposlenik Partnerskog subjekta može zatražiti predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta s fotografijom kojim se potvrđuje identifikacijski dokument Kupca i/ili osobe koja prima Narudžbu kako bi se provjerilo je li navedeno navedeno. je odrasla osoba.
  9. U slučaju da se utvrdi da je osoba koja prima robu iz točke 6. maloljetna ili ne može dokumentirati svoju dob, Partnerski subjekt ima pravo odbiti izdavanje gore navedenog. robu i otkazati narudžbu u dijelu koji se odnosi na robu iz točke. 6.
  10. Prodaja alkohola od strane Partnerskog subjekta odvija se na adresi Partnerskog subjekta, koji omogućavanjem online naručivanja alkohola izjavljuje da ima dozvolu za prodaju alkohola.
  11. Kupac koji naručuje alkohol putem IT sustava dužan je osobno preuzeti alkohol. Kupac može imenovati predstavnika koji će u njegovo ili njezino ime preuzeti alkohol.
  12. Ovlašteni predstavnik Kupca za preuzimanje alkohola mora biti punoljetna osoba, a davanje punomoći je obvezni uvjet za ispunjenje narudžbe. Ovlašteni predstavnik dužan je predočiti dokaz o identitetu pod prijetnjom odbijanja izdavanja naloga.
  13. Ovlašteni predstavnik Partnerskog subjekta može biti Dostavljač, koji je dužan i ovlašten provjeriti identifikacijski dokument Klijenta kako bi utvrdio je li punoljetan.
  14. Partnerski subjekt i Agent ne odgovaraju za radnje ili propuste Dostavljača u vezi s danom punomoći i dostavom alkohola.
  15. Partnerski subjekt i Agent ne odgovaraju za zlouporabu robe iz točke 6 od strane Kupca ili njegovog predstavnika te za štetu nastalu njihovom konzumacijom. Prilikom narudžbe, kupac izjavljuje da je svjestan štetnih učinaka prekomjerne konzumacije alkohola te da ga konzumira na vlastitu odgovornost.

VI Načini plaćanja

  1. Prilikom narudžbe, Kupac odabire jedan od dostupnih načina plaćanja: gotovinom, karticom putem naplatnog terminala Partnerskog subjekta/dobavljača ili plaćanjem putem interneta (u daljnjem tekstu: online plaćanja). Cijene robe ne uključuju troškove dostave.
  2. Troškovi narudžbe dodaju se cijeni Narudžbe i ovise o odabranom načinu dostave i adresi dostave. Informacije o troškovima dostave prikazuju se u košarici prije narudžbe.
  3. Partnerski subjekt zadržava pravo promjene cijena ponuđenih proizvoda, ali promjene cijena ne odnose se na već poslane i potvrđene Narudžbe.
  4. Podmirenje dospjelog iznosa od strane Klijenta putem online plaćanja Obrađivaču jednako je ispunjenju obveze Klijenta prema Partnerskom subjektu.
  5. U slučaju plaćanja putem interneta, Partnerski subjekt će prihvatiti Narudžbu na izvršenje tek kada Obrađivač potvrdi primitak sredstava. Dokument kojim se potvrđuje da su sredstva uplaćena na račun Kupca nije dovoljan. U slučaju da Partnerskog subjekta otkaže Narudžbu plaćenu putem online plaćanja, Obrađivač će, na zahtjev Partnersko subiekta, vratiti uplatu.
  6. Izvršitelj obrade će izdati nalog za povrat uplate najkasnije u roku od 72 sata, s tim da neradni dani mogu produžiti taj rok, od datuma kada Izvršitelj obrade primi obavijest o otkazivanju Narudžbe i nalogu za povrat sredstava. Datum povrata je datum na koji Obrađivač podnese nalog za povrat dospjelog iznosa Platnom operateru.
  7. Ako Kupac izvrši narudžbu s plaćanjem gotovinom, Partnerski subjekt je odgovoran za povrat sredstava, a Obrađivač nije odgovoran za povrat koji izvrši Partnerski subjekt.
  8. Izvršitelj obrade, kao partner Operatera sustava online plaćanja, i Operater sustava online plaćanja zadržavaju pravo odbiti obradu plaćanja koje je izvršio Klijent, posebno u slučaju sumnje u zakonitost transakcije za koju se plaćanje vrši ili zakonitost samog plaćanja. Iz gore navedenih razloga, Obrađivač ili Operater sustava online plaćanja mogu odbiti prihvatiti plaćanje.
  9. Izvršitelj obrade i Operater online sustava plaćanja neće biti odgovorni za bilo kakva kašnjenja u prijenosu plaćanja ili odgovorima na autorizaciju koja proizlaze iz razloga koji nastanu nakon što je Klijent podnio nalog za plaćanje, kao ni za bilo kakvo neizvršenje ili kašnjenje u prijenosu dospjelih sredstava ili provjeri podataka, posebno zbog toga što Klijent daje netočne ili nepotpune podatke koji sprječavaju izvršenje platne transakcije, kao ni za kašnjenja koja proizlaze iz drugih događaja izvan kontrole Izvršitelja obrade ili Operatera online sustava plaćanja.
  10. Partnerski subjekt će Kupcu izdati odgovarajuće dokumente kojima se potvrđuje prodaja u zakonski propisanom roku.
  11. U slučaju pitanja ili nedoumica, Klijent treba kontaktirati Partnerski subjekt telefonom ili e-poštom.

VII Dostava

  1. Partnerski subjekt neće biti odgovoran za bilo kakvo kašnjenje u isporuci koje proizlazi iz razloga koji se mogu pripisati Dobavljaču ili Kupcu, uključujući, ali ne ograničavajući se na: navođenje netočne adrese za dostavu ili odsutnost Kupca na adresi navedenoj u Narudžbi.
  2. Ako Kupac ne preuzme Narudžbu (u slučaju odabira dostave kurirskom službom ili osobnog preuzimanja na određeni datum) iz razloga koji se mogu pripisati Kupcu, Partnerski subjekt zadržava pravo naplatiti Kupcu troškove dostave i skladištenja Narudžbe.
  3. Rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja robe prelazi na Potrošača kada Potrošač (ili treća strana koju on odredi - osim dostavljača) preuzme Narudžbu. Ako je Kupac Poduzetnik, rizik se prenosi na njega izdavanjem Narudžbe dobavljaču.

VIII Pravo Kupca na odustanak od ugovora - odnosi se na Potrošače

  1. Potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu ili izvan poslovnih prostorija ima pravo odustati od ugovora o prodaji u roku od 14 dana od preuzimanja robe bez navođenja razloga.
  2. Iznimke od prava na odustanak od ugovora iz točke 1. gore propisane su zakonom o pravima potrošača. Pravo na odustajanje od ugovora o prodaji ne odnosi se na Potrošača, posebno u odnosu na ugovore o isporuci proizvoda koji se brzo kvari ili ima kratak rok trajanja, ili proizvoda proizvedenog prema individualnim potrebama Kupca, u skladu sa specifikacijom koju je on dostavio.
  3. Kako bi ostvario pravo na odustanak od ugovora, Potrošač je dužan nedvosmislenom izjavom (npr. pismom, e-mailom) obavijestiti Partnersku subjektu. Potrošač ima pravo koristiti obrazac za odustajanje od ugovora koji čini Prilog br. 2. ovog Pravilnika. Izjava o raskidu Ugovora o prodaji mora se poslati prije isteka roka za raskid na adresu ili adresu e-pošte Subjekta navedenog u točki. I Pravilnik. Primjena gore navedenog. deklaracija se može kombinirati s fizičkim povratom robe.
  4. U slučaju stvarnog odustajanja od Kupoprodajnog ugovora, Partnerski subjekt će vratiti Kupcu sve uplate koje je primio od njega, uključujući troškove dostave proizvoda (osim dodatnih troškova vezanih uz način dostave po izboru Kupca, osim najjeftinijeg standardnog načina isporuke koji nudi Partner Subjekt), odmah, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Potrošačeve izjave o odustajanju od Kupoprodajnog ugovora. Roba se mora poslati na adresu Partnerskog subjekta navedenu u točki I. ovih Pravilnika.
  5. Povrat novca bit će izvršen istim načinom plaćanja koji je koristio Potrošač, osim ako Potrošač izričito ne pristane na drugačiji način povrata koji za njega neće uzrokovati nikakve troškove. Partnerski subjekt može zadržati povrat novca dok ne primi robu natrag ili dok se ne dostavi dokaz o slanju robe natrag, ovisno o tome koji se događaj prije dogodi.
  6. Potrošač snosi troškove vraćanja proizvoda i odgovoran je za svako smanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat njegove upotrebe na način koji nije potreban za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja proizvoda.

IX Intelektualno vlasništvo i licence

  1. Izgled IT sustava, sadržaj i izvorni kod zaštićeni su poljskim i međunarodnim zakonima o autorskim pravima.
  2. Preuzimanje sadržaja iz Informacijskog sustava i njegovo kopiranje dopušteno je samo za privatnu upotrebu radi boljeg upoznavanja s informacijama.
  3. Nijedan dio Informacijskog sustava, uključujući ove Pravilnike, ne smije se distribuirati i/ili reproducirati bez znanja vlasnika.
  4. Zabranjeno je kopiranje, distribucija, mijenjanje ili na drugi način korištenje sadržaja IT sustava i internetske trgovine bez prethodne pisane suglasnosti Partnerskog subjekta ili Obrađivača.

X Neusklađenost robe s ugovorom - reklamacije

  1. Partnerski subjekt isporučuje robu u skladu s ugovorom. Ako je roba u suprotnosti s ugovorom, Partnerski subjekt odgovoran je Potrošaču za njezino usklađivanje s ugovorom u skladu s odredbama zakona o pravima potrošača. Prigovori koji se posebno odnose na Narudžbu, predočenu Ponudu ili Isporuku trebaju se uputiti izravno Partnerskom subjektu. Izvršitelj obrade ne razmatra pritužbe u vezi s uslugama koje pruža Partnerski subjekt.
  2. Partnerski subjekt će razmotriti zahtjev odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka zahtjeva.
  3. Prigovor treba sadržavati identifikacijske podatke Kupca, broj telefona, adresu e-pošte, datum narudžbe, datum ispunjenja narudžbe, naznačenu adresu za ispunjenje narudžbe, prijavu Kupca i detaljan opis podnesenih rezervacija.
  4. Pritužbe u vezi s uslugama koje pruža Partnerski subjekt treba poslati putem e-pošte na sljedeću adresu: XXX lub pisemnie na adres Podmiotu partnerskiego wskazany w pkt I..
  5. Ako su podaci ili informacije navedene u pritužbi nepotpune ili zahtijevaju potpuno objašnjenje, Partnerski subjekt i/ili Obrađivač će zatražiti njihovo dopunjavanje prije razmatranja pritužbe. Rok za razmatranje pritužbe produljuje se dok Kupac koji podnosi pritužbu ne dopuni podatke.
  6. Prigovori u vezi s uslugama koje pruža Izvršitelj obrade trebaju se poslati putem e-pošte na sljedeću adresu: croatia@restaumatic.com ili pismeno na adresu registriranog sjedišta tvrtke Restaumatic.com, tj. Restaumatic d.o.o., u Osijek (31 000) u Istarska 1.
  7. Potrošač ima pravo koristiti izvansudske metode rješavanja pritužbi i podnošenja zahtjeva. Detaljne informacije o gore navedenom. Mogućnosti, uključujući informacije o primjenjivim postupcima, dostupne su u uredima i na mrežnim stranicama pravobranitelja za potrošače, inspektorata za trgovinsku inspekciju i na mrežnim stranicama ureda nadležnog za tržišno natjecanje i zaštitu potrošača.

XI Dodavanje mišljenja/komentara

  1. Partnerski subjekt daje Kupcu priliku da ocijeni izvršenje ugovora i isporuku, posebno davanjem mišljenja.
  2. Recenzije su javno vidljive zajedno s imenom Kupca.
  3. Naziv je preuzet iz narudžbe koju je podnio Kupac.
  4. Dodavanjem mišljenja, Klijent izjavljuje da je svjestan/svjesna činjenice da mišljenja nisu anonimna.
  5. Klijent može izbrisati recenziju u bilo kojem trenutku. To zahtijeva slanje e-pošte na adresu e-pošte Partnerskog subjekta.

XII Zaštita osobnih podataka

  1. Administrator osobnih podataka Kupaca/Korisnika je Partnerski subjekt.
  2. Detaljne informacije o obradi osobnih podataka Kupaca možete pronaći u Pravilima o privatnosti dostupnima na kartici na web stranici trgovine.

XIII Opis prijetnje

Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade obavještavaju o specifičnim rizicima povezanim s korištenjem usluga koje elektronički pružaju Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade kao dio korištenja elektroničkih usluga od strane Korisnika i Kupaca. Informacije se odnose na prijetnje koje Partnerski subjekt i Izvršitelj obrade identificiraju kao potencijalne prijetnje koje treba uzeti u obzir unatoč sustavima koji štite infrastrukturu od neovlaštenog utjecaja trećih strana: 1. mogućnost primanja neželjene pošte, tj. neželjenih reklamnih (komercijalnih) informacija poslanih elektroničkim putem, 2. mogućnost djelovanja zlonamjernog softvera (malware, internetski crvi) u mrežnom okruženju, distribuiranog putem replikacije koda, 3. mogućnost narušavanja sigurnosti radi dobivanja osobnih i povjerljivih podataka u svrhu krađe identiteta slanjem lažnih e-poruka koje nalikuju autentičnim porukama, 4. mogućnost neovlaštenog prisluškivanja koje uključuje korištenje računalnog programa čiji je zadatak presretanje i eventualna analiza podataka koji teku mrežom (špijunski softver), 5. instaliranje softvera koji se koristi za korištenje Usluga iz izvora koji nisu oni koje je odobrio Davatelj usluga, a koji, unatoč naporima da se smanji mogućnost stavljanja na raspolaganje verzija softvera koje su modificirale treće strane, može sadržavati zlonamjerni softver.

XIV Završne odredbe

  1. U pitanjima koja nisu regulirana Pravilnikom primjenjuju se odredbe općeg prava.
  2. Partnerski subjekt ili Obrađivač zadržava pravo izmjene ovih Pravilnika. Svi ugovori sklopljeni prije dana stupanja na snagu novih propisa provode se na temelju propisa koji su bili na snazi ​​na dan sklapanja ugovora. Svaka promjena propisa stupa na snagu u roku od 7 dana od objave na mrežnoj stranici. Ukoliko Klijent/Korisnik ne prihvaća novi sadržaj Pravilnika, dužan je o tome obavijestiti Partnerski subjekt.
  3. Prilikom korištenja Usluga, Korisniku i Klijentu je zabranjeno pružanje bilo kakvog sadržaja nezakonite prirode, uključujući: a) informacije i podaci pripremljeni na način koji stvara rizik od narušavanja IT sigurnosti ili stabilnosti sustava; b) informacije koje krše prava intelektualnog vlasništva, uključujući autorska prava i prava na zaštitni znak Partnerskog subjekta i Obrađivača ili trećih strana; c) druge informacije i podaci koji krše obvezne odredbe zakona.
  4. Partnerski subjekt odgovara za neizvršenje ili nepravilno izvršenje ugovora, ali u slučaju ugovora sklopljenih s Kupcima/Korisnicima koji su Poduzetnici, partnerski subjekt odgovara samo u slučaju namjerne štete i u granicama stvarno nastalih gubitaka Kupca/Korisnika koji je Poduzetnik.
  5. Pravilnik ne isključuje niti ograničava, niti ima namjeru isključiti ili ograničiti bilo koja prava Kupca koji je Potrošač na koja ima pravo prema obveznim odredbama zakona. U slučaju sukoba između odredbi Pravilnika i obveznih zakonskih odredbi koje daju prava Potrošaču, prevladat će te odredbe.

Stanje na dan 2025-09-09

Prilozi: 1. Upute o pravu na odustajanje od ugovora; 2. Obrazac za povlačenje.

PRILOG br. 1 Pravilnika

Kupac koji je Potrošač i osoba koja obavlja samostalni poduzetnik, a kupnja nije povezana s njihovom poslovnom djelatnošću, može odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka pošiljke bez navođenja razloga. Ako to učinite, vratit ćemo vam sve uplate koje primimo od vas.

Za otkazivanje kupnje, obavijestite partnersku tvrtku o svojoj odluci ispunjavanjem obrasca za otkazivanje. Možete koristiti obrazac za odustajanje od ugovora koji je prilog Pravilnika. Pošaljite pošiljku na adresu Partnerskog subjekta.

PAŽNJA!

Pravo na odustajanje od ugovora ne odnosi se na ugovore: 1. za pružanje usluga, ako je usluga u cijelosti izvršena uz Vaš izričit pristanak; 2. kada cijena robe ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu nad kojima nemamo kontrolu i koje se mogu dogoditi prije isteka roka za odustajanje od ugovora; 3. ako je predmet odredbe neprefabricirani predmet, proizveden prema vašim specifikacijama ili namijenjen zadovoljavanju vaših individualnih potreba; 4. ako je predmet usluge artikl koji se brzo kvari ili ima kratak rok trajanja; 5. ako je predmet usluge artikl isporučen u zatvorenoj ambalaži koji se ne može vratiti nakon otvaranja ambalaže zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je ambalaža otvorena nakon dostave; 6. ako su predmet odredbe stvari koje su nakon isporuke, zbog svoje prirode, neraskidivo povezane s drugim stvarima; 7. gdje su predmet usluge alkoholna pića, čija je cijena dogovorena prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora, koja se mogu isporučiti tek nakon 30 dana i čija vrijednost ovisi o tržišnim fluktuacijama nad kojima nemamo kontrolu; 8. ako su predmet odredbe audio ili vizualni zapisi ili računalni programi isporučeni u zatvorenom paketu, ako je paket otvoren nakon isporuke; 9. za isporuku digitalnog sadržaja koji nije snimljen na opipljivom mediju, ako je izvršenje usluge započelo uz vaš izričit pristanak, prije isteka roka za odustajanje od ugovora.

PRILOG br. 2 Pravilnika

OBRAZAC ZA POVLAČENJE OD KUPNJE I POVRAT ROBE


Ime i prezime


Adresa


E-pošta, telefon

U svoje ime izjavljujem sljedeće: Odustajem od kupoprodajnog ugovora sklopljenog s Partnerskim subjektom dana __________________ i vraćam robu navedenu u nastavku. Upoznat/a sam s uvjetima za povrat robe na ovaj način, kako je navedeno u Pravilniku i važećim zakonskim odredbama.

Datum primitka robe: ____________________________________________ Broj prodajnog dokumenta (račun ili faktura s PDV-om): _____________________________

Vraćena roba:



Izjavljujem da je vraćena roba u nepromijenjenom stanju i da nije korištena.


Datum i čitak potpis Klijenta

Povrat robe (zajedno s obrascem) treba izvršiti na adresu Partnerskog subjekta.

Propisi Zakona o digitalnim uslugama (DSA)

I Definicije

Definicije se odnose na odgovarajuće izraze koji se koriste u Pravilima za korištenje web stranice i imaju sljedeća značenja:

  1. "Pružatelj usluga" - Partnerski restoran, iz točke I(2) Odrebde web stranice.
  2. "Korisnik" - fizička osoba s najmanje ograničenom poslovnom sposobnošću, pravna osoba ili subjekt s poslovnom sposobnošću koji koristi IT sustav, uključujući web stranicu.
  3. "Kontakt točka" - adresa e-pošte iz točke IX(6) Pravila web stranice, koju je odredio Pružatelj usluga, a koja omogućuje tijelima država članica, Europskoj komisiji i Vijeću za digitalne usluge, Korisnicima i drugim primateljima usluga izravnu komunikaciju s Pružateljem usluga u vezi s provedbom Akta o digitalnim uslugama.
  4. "Jezik komunikacije" - jezici koje je Pružatelj usluga naveo za kontakt, a to su hrvatski i engleski.
  5. "Nezakoniti sadržaj" - znači svaka informacija koja, sama po sebi ili u vezi s određenom aktivnošću, uključujući prodaju proizvoda ili pružanje usluga, nije u skladu s pravom Unije ili pravom bilo koje države članice koja je u skladu s pravom Unije, neovisno o samom sadržaju ili prirodi tog prava.
  6. "Akt o digitalnim uslugama, DSA" - Uredba (EU) 2022/2063 europskog parlamenta i Vijeća od 19. listopada 2022. o jedinstvenom tržištu digitalnih usluga i izmjeni Direktive 2000/31/EZ (Akt o digitalnim uslugama).

II Stvaranje sadržaja, moderiranje i ograničenja

  1. Pružatelj usluga omogućuje Korisnicima unos sadržaja, uključujući mišljenja o usluzi koju pruža Pružatelj usluga. Sadržaj koji unese Korisnik pohranjuje se od strane Pružatelja usluga u vezi s radom web stranice.
  2. Korisnik unosom sadržaja na Internet stranici kojom upravlja Pružatelj usluga dužan je postupati u skladu s Pravilnikom, zakonom i dobrom praksom. Korisnik je osobito dužan poštivati osobna prava, autorska prava, intelektualno vlasništvo te osobne podatke Pružatelja usluga, drugih Korisnika i trećih osoba.
  3. Korisniku je zabranjeno unošenje Nezakonitog sadržaja iz točke I(5), što uključuje posebno:
    1. sadržaj koji potiče mržnju, teroristički ili diskriminirajući sadržaj;
    2. slike seksualnog zlostavljanja djece;
    3. privatne slike čije je dijeljenje protuzakonito;
    4. sadržaj koji predstavlja cyberstalking;
    5. materijale zaštićene autorskim pravom čija je uporaba neovlaštena.
  4. Korisnik također ne bi trebao unositi sadržaje koji krše načela društvenog suživota, posebice:
    1. sadržaj koji se općenito smatra nepristojnim, uvredljivim, ponižavajućim ili degradirajućim;
    2. sadržaj koji može povrijediti nečije dobro ime;
    3. sadržaj koji sadrži lažne podatke koji dovode u zabludu Korisnike i treće strane;
    4. sadržaj koji promiče ideologije ili aktivnosti koje se u Hrvatskoj smatraju protuzakonitima ili štetnima za vrijednosti demokratske pravne države;
    5. sadržaj koji je neželjena reklamna informacija;
    6. erotski sadržaj, uključujući pornografske materijale i druge seksualno eksplicitne sadržaje;
    7. sadržaj koji krši prava intelektualnog vlasništva, uključujući sadržaj objavljen bez odgovarajućih prava ili licenci, kao i sadržaj koji krši autorska prava ili prava industrijskog vlasništva;
    8. sadržaj koji dovodi u zabludu u pogledu autora; zabranjeno je objavljivanje sadržaja u ime treće strane bez njenog pristanka;
    9. sadržaj koji nije povezan s aktivnostima Pružatelja usluge i predmetom web stranice kojom upravlja Pružatelj usluge.
  5. Sadržaj koji unesu Korisnici moderira Pružatelj usluga u vezi s prijavama iz točke III(1), kao i na vlastitu inicijativu Pružatelja usluga. Pružatelj usluga izjavljuje da nije dužan poduzimati radnje usmjerene na traženje i uklanjanje Nezakonitog sadržaja, a sve takve radnje proizlaze iz dobre volje i posebne pažnje Pružatelja usluga.
  6. Moderiranje sadržaja može se provoditi ručno, od strane čovjeka ili na temelju automatiziranih ili djelomično automatiziranih alata.
  7. Sadržaj koji unose Korisnici moderira se na temelju zakonskih odredbi, posebice Akta o digitalnim uslugama.
  8. Sadržaji koji krše odredbe ovog Pravilnika, zakon ili načela društvenog suživota bit će uklonjeni, deindeksirani od strane Pružatelja usluga ili će im biti onemogućen pristup.
  9. Korisnik će biti obaviješten o radnjama koje se poduzimaju u vezi sa sadržajem čiji je autor, a koji se smatra protuzakonitim ili krši odredbe ovih Pravila. Sve poduzete radnje će biti pravilno opravdane od strane Pružatelja usluga.
  10. Pružatelj usluga može se suzdržati od pružanja informacija iz točke II(9) u slučaju kada nije moguće utvrditi elektroničke podatke za kontakt autora sadržaja, kao i u situaciji kada je sadržaj obmanjujući komercijalni sadržaj velikog volumena (spam).

III Prijavljivanje Nezakonitog sadržaja

  1. Svatko tko otkrije da internetska stranica navedena u točki I(2) sadrži Nezakoniti sadržaj može prijaviti taj sadržaj Pružatelju usluga.
  2. Prijave u vezi s Nezakonitim sadržajem trebaju se slati Kontaktnoj točki navedenoj u točki I(3).
  3. Prijava iz točke III(1) mora sadržavati:
    1. Dovoljno potkrijepljeno objašnjenje razloga osobe ili subjekta za tvrdnju da relevantne informacije predstavljaju Nezakoniti sadržaj;
    2. Jasna naznaka točne elektroničke lokacije informacija, kao što su točni URL-ovi i, gdje je primjenjivo, dodatne informacije koje omogućuju identifikaciju Nezakonitog sadržaja, ovisno o vrsti sadržaja i specifičnoj vrsti usluge hostinga;
    3. Ime i prezime ili naziv i adresa elektroničke pošte osobe ili subjekta koji podnosi prijavu, osim u slučaju prijave koja se odnosi na podatke za koje se smatra da su povezani s jednim od kaznenih djela iz čl. 3-7 Akta o digitalnim uslugama;
    4. Izjava kojom se potvrđuje uvjerenje osobe ili subjekta koji je podnio prijavu da su informacije i navodi sadržani u prijavi ispravni i potpuni.
  4. Prijave iz točke III(1) smatraju se osnovom za dobivanje stvarnih saznanja ili informacija u vezi s informacijama na koje se odnose, ako omogućuju Pružatelju usluga da postupa s dužnom pažnjom kako bi utvrdio, bez detaljne pravne analize, nezakonitu prirodu određene aktivnosti ili informacije.
  5. Pružatelj usluga će bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti subjekt koji je podnio prijavu iz točke III(1) ovog Pravilnika o prihvaćanju prijave.
  6. Nakon zaprimanja prijave, Pružatelj usluga će obavijestiti prijavitelja o odluci i poduzetim radnjama u vezi s prijavom Nezakonitog sadržaja.
  7. Pružatelj usluga može se suzdržati od pružanja informacija iz točke III(5) i III(6) ovog Pravilnika ako prijava ne sadrži elektroničke podatke za kontakt prijavitelja.
  8. U slučaju zaprimanja prijave sadržaja za koji postoji opravdana sumnja da krši važeće zakone, Pružatelj usluga obvezuje se surađivati s odgovarajućim pravnim tijelima.

IV Prigovori i reklamacije

  1. Pružatelj usluga omogućuje Korisnicima, kao i osobama koje su podnijele prijavu, pristup internom sustavu za rješavanje pritužbi u razdoblju od šest mjeseci od donošenja odluke o obradi prijave. Ovaj sustav omogućuje elektroničko i besplatno podnošenje pritužbi na odluke koje je donio Pružatelj usluga zbog toga što informacije koje su dali primatelji predstavljaju Nezakoniti sadržaj ili nisu u skladu s ovim Pravilnikom.
    1. odluke o uklanjanju ili onemogućavanju pristupa informacijama ili ograničavanju vidljivosti informacija.
  2. Razdoblje od šest mjeseci iz točke IV(1) ovih Pravila počinje teći od dana kada je podnositelj zahtjeva ili Korisnik obaviješten o odluci u skladu s točkom III(6) ovog Pravilnika.
  3. Ako pritužba sadrži dovoljno razloga da Pružatelj usluga procijeni da je njegova odluka o nepodnošenju radnji na prijavu neutemeljena, ili da informacije o kojima se pritužba odnosi nisu nezakonite i nisu u skladu s ovim Pravilnikom, ili ako pritužba sadrži informacije koje ukazuju da radnja podnositelja prijave ne opravdava poduzete mjere, Pružatelj usluga će bez nepotrebnog oklijevanja poništiti svoju odluku navedenu u točki II(8) ili poduzeti druge radnje koje smatra potrebnima.